top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 447


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

چی بگم ! از کجا بگم!

دردمو باکیا بگم؟؟؟؟

بهتره که دم نزنم حرفی از عشقم نزنم

ازعشقی که گذاشت و رفت!!!!!!!

عاشق مردم شدورفت



نظرات شما عزیزان:

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت0:09---8 مهر 1393
حالا مے فهمم وقتے مے گویند :

"سردم شده و از درون مےسوزم" یعنے چه !





taranom
ساعت22:21---25 مهر 1392
عااااااااااااااالیه.
دیگه سراغی نمیکگیری؟؟؟؟؟
منتظرتم


کـ ــ ــتـــایون
ساعت16:41---25 شهريور 1392
lanat beheshon

a&f
ساعت19:15---24 شهريور 1392
دقت کردی گاهي فقط بوي يك عطر ، يك تشابه اسم

براي چند لحظه

باعث ميشه

دقيقاً احساس كني

كه قلبت داره از تو سينه ات كنده ميشه


zhila
ساعت5:18---14 شهريور 1392
سنگ کاغذ قیچی:

تو بردی
من باختم
تو
بازی را
من
دلم را


fahimeh
ساعت12:44---11 شهريور 1392
خـــوابهـایـم

گاهـی...

زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد...

کـاش گـــــاهــی...

بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم


الهه ... نمکدون
ساعت18:08---8 شهريور 1392

اون قسمت من نبود مال مردم بود ...
منم که مال مردم خور نیستم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com